utorak, 28. travnja 2015.

Kada se ustati?

Samo par riječi danas.

Za razliku od prethodnog pokušaja, ovaj put sam se obvezao na rano ustajanje jedino radnim danom, dok ću vikendom zadržati slobodu da se naspavam ako budem osjećao potrebu. Ideja TMM programa je da čovjek iskreno zavoli jutro, te da se ustane ranije čak i onda kada se nije "obvezao".

Nadalje, ideja nije toliko da se ustajem u 5:00 am, koliko da se probudim dovoljno rano da imam sat vremena mira za razmatranje, čitanje, pisanje i tjelovježbu, i da ne osjećam pritisak da mi se negdje žuri. U mom slučaju to je radnim danom 5:00 am, ali teoretski bi moglo biti 6:00 ili čak 7:00. Nekim ljudima koji rano počinju s poslom možda će trebati ustati u 4:30 ili čak 4:00. Poanta je imati jutarnje vrijeme, posvetiti ga unutarnjem i osobnom rastu, dovesti se do toga da nam isto počne nedostajati onda kada ga propustimo.

Jučer mi je bio jako dug i naporan dan, zaspao sam prilično kasno (oko ponoć), spavao jako nemirno. Ali eto, opet sam se nekako ustao u 5:00 i nisam požalio. Malo sam umoran i pospan, ali ništa strašno. Valjda još uvijek traje uzbuđenje zbog novog početka pa me malo i adrenalin drži :)

23 komentara:

  1. Moram priznati da, kad malo razmislim, meni jedna stvar ovdje uistinu nije jasna. A to je - zašto silom pokušavati postati jutarnji tip? Ako se ista stvar može napraviti navečer od 23 do 1 u noći, te ujutro od 5 do 7, pri čemu tebi bolje odgovara raditi to navečer, čemu se ići siliti raditi to ujutro? Neka posve druga stvar je ako ti produžiš navečer do sitnih sati baveći se stvarima koje ti stvaraju ugodu (hobiji, čitanje knjiga koje nije obavezno ali ti je zanimljivo i sl.), što onda čini da se sutra kasno ustaješ i ne stižeš obaviti one stvari koje su obavezne (žena, djeca, posao...). Ako se o tome radi, onda to nije problem jutra ili večeri, nego je to zapravo problem sebičnosti (ništa osobno, čisto teoretski razmatram). Tu se onda radi o tome da naprosto moraš prihvatiti da za neke stvari više u životu nemaš vremena, i (sa velikim žaljem, ali...) žrtvovati neke od tih aktivnosti do nekih drugih vremena u životu kad ćeš imati manje obaveza i više vremena baviti se hobijima. No, ako se radi o stvarima koje ćeš svakako morati taj dan obaviti, samo je pitanje ujutro u 5 ili navečer u 23, nije mi jasno zašto bi se silio na ovo prvo ako ti bolje odgovara ovo drugo. Može neko pojašnjenje na tu temu?

    OdgovoriIzbriši
  2. KAKO SAM VRATILA BIVŠEG MUŽA UZ POMOĆ PRAVE I UČINKOVITE ČAROLIJE DR. Momodua. Nikada nisam mislila da ću se opet nasmiješiti, Muž me ostavio s dvoje djece na 5 godina, Sav pokušaj da ga vratim propao je. Mislila sam da ga više neću vidjeti dok nisam upoznala damu po imenu MARIJA koja mi je rekla za čarolija zove dr. Momodu, dala mi je njegov kontakt: drmomoduohen@gmail.com Kontaktirala sam ga i on me uvjerio da će mi se muž vratiti u roku od 48 sati, za manje od 48 sati moj muž se vratio počeo je moliti za oprost govoreći da je vragovi rade, pa se i do sada čudim ovom čudu, nisam mogla zatrudnjeti, ali čim se svećenik pomoli za mene, ostala sam trudna i rodila treće dijete, srce mi je ispunjeno srećom podijeliti svoju životnu priču o braku i vezi s vama ovdje. Ako trebate bilo kakvu njegovu pomoć, možete ga kontaktirati putem: drmomoduohen@gmail.com
    telegram: +393898289395...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam Anna Valenta. DR ISIKOLO sa svojim velikim moćima obnovio je moj dom i sreću koju sam dijelila sa svojim suprugom i to je zaista nešto na čemu sam zauvijek zahvalna. Dogodilo se da sam bila bespomoćna i potištena gotovo godinu dana kada me muž ostavio zbog bračnih problema s kojima smo se susreli. Učinila sam sve što sam mogla da spasim svoj brak i ništa nije uspjelo dok me DR ISIKOLO nije spasio. Pomogao mi je i ljubav i sreća koju sam dijelila sa svojim muškarcem vratili su se i još nevjerojatnije. Znam da zvuči čudno ako on uistinu može ikome pomoći, ali je 100% zajamčeno da vas neće razočarati kada vas uvjerava da ćete imati željene rezultate nakon 48 sati. I on vam može pomoći ako ste mu voljni dati priliku za to. pošaljite mu e-poštu putem: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku na WhatsApp ili Viber na +234-8133261196

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje ime je Vanessa Kostić. Nisam znao da ljudi mogu biti tako ljubazni, nesebični i nevjerojatni sve dok mi DR ISIKOLO nije pomogao s mojim problemima u braku. Moje jedinstvo s mojim čovjekom trajalo je tek godinu dana kad smo počeli imati problema. To je bilo toliko često da sam pala u depresiju i nastavila se boriti s njom, au isto vrijeme moj je muž otišao i obećao da se više nikada neće vratiti. U tom trenutku nisam znao što da radim sa svojim životom. Morao sam nastaviti tražiti pomoć dok mi DR ISIKOLO nije došao u pomoć. Nakon što je obavio redovite konzultacije, bilo mi je jasno da je bivša ljubavnica mog muža učinila nešto da nas slomi kako bi ga mogla dobiti natrag. DR ISIKOLO mi je rekao što da radim i sa svim uvjerenjem moram dobiti rezultat nakon 2 dana. što sam poslušao i on mi je pomogao i rezultat je bio tako nevjerojatan. Sada mi se suprug vratio i začećemo svoje prvo dijete u toplini i sreći. Samo mu pošaljite poruku putem Vibera: +2348133261196 ili mu pišite putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav, ja sam Marija Šimić. Imala sam lijepu zajednicu sa svojim suprugom i dijelili smo sreću, toplinu i pravu ljubav. Živjeli smo zajedno 12 godina i imali dvoje djece. Prije nekoliko mjeseci počeli smo imati beskrajne probleme i stalne svađe. Dom je bio pun nesreće i moja su djeca uvijek plakala gledajući nas kako se stalno svađamo. Napokon je otišao i prekinuo nam svaki način komunikacije s njim. Učinila sam sve što sam mogla da ga vratim jer sam ga voljela, ali bezuspješno. DR ISIKOLO mi je priskočio u pomoć kad sam ga kontaktirala i otkrio mi je da žena stoji iza problema koje imamo jer je kontrolirao mog muža čarolijama tamne magije samo da ga uzme od mene i moje djece. i obećao da će mi pomoći, što je i učinio kada sam se pridržavao procedura njegovog rada. Moj muž je bio očišćen i pročišćen od šarma i povratio se i vratio kući k nama i mi smo izmislili stvari. Ponovno živimo sretno zajedno. DR ISIKOLO može pomoći i vama. samo ga kontaktirajte putem Viber/WhatsApp: +2348133261196 ili e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje ime je Krešimir Šimić. Iz poštovanja prema vama i vašim čarolijama moram ovo svjedočanstvo obznaniti svima. Bio sam kod drugih čarača bez rezultata i sve što su htjeli bio je moj novac. Samo sam želio da sam ti došao ranije. od tebe sam dobio najbolje. Moje bivše žene nije bilo godinu dana i išao sam posvuda i druge čarače po pomoć, ali bez rezultata sve dok me prijatelj nije upoznao s dr. Isikolom. Nakon što je ljubavna čarolija obavljena, konačno me je nazvala za manje od dva dana. Njegove su čarolije činile čuda i moja se žena vratila puna ljubavi. Bilo je to poput čuda! Shee se iznenada vratila s cvijećem rekavši da joj ga trebam dati. Bio sam zaista zaprepašten i šokiran kada je moja žena kleknula moleći za oprost i da je prihvatim natrag. Stvarno mi nedostaje riječi i radosna sam i zaista si Bog poslan meni i cijeloj mojoj obitelji. Hvala vam puno dr. Isikolo. Svima koji traže pravog čarobnjaka obratite se Dr.Isikolu na (isikolosolutionhome@gmail.com) ili mu pošaljite poruku putem Vibera ili WhatsApp na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam Gordana Kostić iz Srbije. Nikada nisam znala da postoji velika mogućnost da mi se vrati moj muškarac sve dok nisam upoznala DR. ISIKOLA. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bio sam shrvan i nisam se mogao povratiti. Njegovi prijatelji i obitelj učinili su sve što su mogli da nas ponovno ujedine, ali pokazalo se da nije uspjelo. Bila sam sama nekoliko mjeseci i nisam mogla vidjeti sebe kako volim drugoga. Stoga sam morala potražiti pomoć od DR. ISIKOLA koji mi je dao privilegiju da osiguram da su moje želje ispunjene. Ponovno nas je spojio i ljubav i sreća su se vratile. Njegove su riječi vezane za njega i nikad ne iznevjeri kada ikome obeća 48 sati da će dobiti rezultat, što me iznenadilo kada se moj rezultat očitovao. Nemojte se truditi tražiti pomoć negdje drugdje. Kontaktirajte ga sada. Njegov email: isikolosolutionhome@gmail.com ili mu pošaljite poruku putem Vibera ili WhatsAppa: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  8. Zovem se Tamara Trninić i ovdje sam kako bih se zahvalila dr. ISIKOLU na pomoći da spasim moju vezu. Moj dečko me ostavio jer sam se brzo razgoropadila i posvađala sam se s njim nekoliko puta zbog nesigurnosti vidjevši ga da se zbližava s bilo kojom drugom damom. Nisam mogao pronaći bolji način da ga natjeram da mi se vrati i DR ISIKOLO me je spasio. Kad sam ga kontaktirala, rekao mi je sve što sam trebala znati o tome kako će se obnoviti ljubav i veza između mene i mog muškarca. Pristala sam i on je obavio posao bez oklijevanja, a nakon samo 48 sati nazvao me moj dečko. Sretna sam i puna života zahvaljujući ljubaznosti DR. ISIKOLA. Pozivam sve koji imaju problema da mu se sada jave i on će vam sigurno pomoći. Email: isikolosolutionhome@gmail.com ili ako više volite Viber ili WhatsApp tekst: +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  9. USLUGE PRUŽA DR. WALE
    (1) Ako želite svog bivšeg nazad.
    (2) Za liječenje HIV/AIDS-a ili srodnih bolesti
    (3) Želite napredovati u svom uredu.
    (4) Želite da žene/muškarci trče za vama.
    (5) Ako želite dijete.
    (6) Jeste li izvođač i želite dobiti ugovor
    (7) Želite vezati svog muža/ženu za biti
    tvoja zauvijek.
    (8) Ako vam je potrebna duhovna pomoć.
    (9) Jeste li bili prevareni i želite vratiti izgubljeni novac.
    (10) Zaustavite razvod
    (11) Prizivanje novčanog rituala
    (12) Kako biste provjerili je li vaš online ljubavnik pravi
    (13) Kako biste provjerili je li vaš online zajam stvaran
    (14) Biti vrlo briljantan
    (15) Ako tražite dobar posao
    (16) Ako ste stari i želite izgledati mlado
    (17) Ako želite biti slobodni od prijetnji smrću
    I još mnogo toga..
    Kontaktirajte DR WALE-a na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ILI Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Želim iskoristiti ovu priliku da zahvalim velikom čovjeku koji se zove dr. Ajayi jer mi je pomogao da vratim svog zaručnika nakon 6 mjeseci razdvojenosti sa svojim čarolijskim moćima koje mu je prenio njegov predak, nikad ne vjerujem u čarolije, ali odlučio sam mu dati pokušaj, iskreno zadivio me svojom velikom moći čarolije. Nikada ne razmišljam o sebi da dajem takvo svjedočanstvo, ali ovo radim jer sam ispunjen radošću jer sam sada sretno oženjen. tako da ako vam je potrebna pomoć bacača čarolija za bilo koju vrstu čarolije, trebali biste kontaktirati dr. Ajayija na WhatsApp ili Viber: +2347084887094 ili e-mail :drajayi1990@gmail.com

    Također mu se možete obratiti za sljedeće:
    1. Lutrijske čarolije
    2. Biljke koje liječe bilo koju vrstu raka
    3. Čarolije za unapređenje posla
    4. Čarolija za dobivanje bilo kojeg sudskog spora
    5. Bilje za trudnoću.

    Samo se obratite dr. Ajayiju za bilo kakve fizičke ili duhovne probleme i pozdravite se s njima.


    OdgovoriIzbriši
  11. dobar dan prijatelji, nema problema bez rješenja, ali samo ako tražite pomoć na pravim mjestima, imala sam užasnu zbrku u braku jer me muž ostavio zbog druge žene nakon 5 godina braka, a šokantno je da nismo imali nikakav oblik nesporazuma, istog trenutka znam da nešto nije u redu jer sam ga molila da se vrati kući, ali on je to odbio i čudno se ponašao prema meni, to me natjeralo da potražim pomoć i imao sam sreće što sam naišao na bacača čini kontaktirati na mreži ispustio ga je čovjek koji je opisao kako mu je čarač dr. Ajayi pomogao u velikom dobitku na lutriji. Uzela sam kontakt s dr. Ajayijem i objasnila mu svoju situaciju, on postavlja nekoliko pitanja na koja ja dajem prave odgovore, također sam mu dala nešto novca da kupi stvari koje će koristiti za posao i nakon tri dana čarolije imam svog muža kući sa mnom, to je čudo. kontaktirajte Dr Ajayija na Viber / Whatsapp: +2347084887094 ili e-mail:drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

  12. Moj bivši suprug i ja uvijek smo uspijevali ostati u prijateljskim odnosima nakon našeg razvoda u veljači. Ali uvijek sam željela ponovno biti s njim. Bilo je potrebno samo posjetiti stranicu na kojoj sam pronašla komentare dr. Ilekhojiea, jer je moj san bio otvoriti novu stranicu sa svojim mužem i živjeti sretno s njim. Dr. Ilekhojie je tražio da izvedem ritual pomirenja i ja sam prihvatio. Nakon 48 sati ritual je uspio za mene i moj suprug je nazvao da žali zbog svih svojih pogrešnih postupaka. Moj muž se vratio i mi se spremamo otići na sud i povući naše papire za razvod što je prije moguće. Ovo nije ništa manje od čuda. Hvala vam dr. Ilekhojie na vašim snažnim ritualima. Riječi nisu dovoljne da bi se cijenio vaš dobar rad. Zamoli ga za pomoć. Email gethelp05@gmail.com i telefon/WhatsApp +2348147400259

    OdgovoriIzbriši
  13. Primijetila sam da me moj muž vara i da više nije predan našem braku. Kad sam ga pitala u čemu je problem, rekao mi je da nije sretan i da traži razvod. To me razbilo na komadiće jer je on bio jedini muškarac s kojim sam ikada bila. Tražio sam nešto na internetu kad sam vidio članak kako je dr. Ilekhojie pomogao tolikom broju ljudi u sličnoj situaciji poput moje, odmah sam ga kontaktirao i rekao mu za svoj problem.
    Obavio je konzultacije i obavio ritual pomirenja. Sve što je tražio od mene, učinila sam iz potpunog povjerenja prema njemu i za točno 3 dana, moj muž se vratio kući s posla i tražio da potpuno zaboravim na razvod i želi da se saberemo i da naš brak funkcionira . Sve je prošlo dobro zahvaljujući intervenciji dr. Ilekhojie. Ljubazno stupite u kontakt s njim ako imate problema u braku ili vezi. Broj telefona/Whatsapp +2348147400259 ili putem njegove e-pošte: gethelp05@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Moj se suprug počeo bolje odnositi prema meni i to je bio proces ozdravljenja za oboje. Noćna mora koja je trajala gotovo 2 godine konačno je gotova. Kao da smo se iznova zaljubili! Oboje smo prošlost ostavili iza sebe i pokušavamo ići naprijed - i po prvi put nakon dugo vremena, budućnost izgleda puno svjetlije. Ne mogu riječima opisati koliko sam zahvalan dr. Ilekhojie! Kao da smo konačno ponovno otkrili one stvari jedno o drugome zbog kojih smo se uopće zaljubili. Sve brige i stres jednostavno su nestali. Hvala vam dr. Ilekhojie što ste spasili moj uništeni brak. Ja i moj muž ponovno živimo sretno. Sve zahvaljujući Ilekhojie. Kontaktirajte ga da obnovite svoj brak. E-pošta: gethelp05@gmail.com ili Whatsapp +2348147400259)

    OdgovoriIzbriši
  15. Želim izraziti veliku zahvalnost velikom čarobnjaku koji se zove dr. Ajayi za velike duhovne molitve koje je učinio u mom životu vrativši mi mog bivšeg ljubavnika nakon mnogo mjeseci prekida i usamljenosti. Uvjeren sam da si ovime poslan na ovaj svijet da spasiš ljude od slomljenog srca i da nam pomogneš pronaći rješenje za svaki problem u vezi. za one od vas koji imate jedan ili drugi problem u vezi zašto ne kontaktirate dr. Ajayija, to je najbolje mjesto gdje možete riješiti sve svoje probleme, uključujući nedostatak poslova i promaknuća, čarolije za vezivanje i brak, čarolije za razvod i privlačnost, čarolije za sreću i loto, čarolije za plodnost i trudnoću, ali i poslovni uspjeh i povećanje broja kupaca, dobivanje sudskih sporova i još mnogo toga. kontaktirajte ga na e-mail:drajayi1990@gmail.com ili kontaktirajte whatsapp +2347084887094

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovdje sam da prosvijetlim sve o dobrim djelima dr. Ilekhojie. Ja i moja bivša žena imamo problema već najveći dio dvije godine i pokušali smo sa svim savjetovanjima i razgovorima s roditeljima, ali ništa nije djelovalo. Svađamo se oko svega i rastanak je bio neizbježan sve dok nisam vidio recenziju dr. Ilekhojieja. Kontaktirao sam ga i obavijestio ga o svom stanju. Obećao je izvesti ritual pomirenja koji će osigurati da se veza između mene i moje žene obnovi. Prošlo je već tjedan dana otkako sam sredio njegovu pomoć i stvari su počele biti bolje između mene i moje žene. Ponovno smo počeli živjeti u istoj spavaćoj sobi i oboje smo obavijestili svoje odvjetnike da odgode planove za razvod. Tako sam sretan sada što ponovno mogu uživati u svojoj ženi. Obratite se dr. Ilekhojie ako imate problema u braku. E-pošta: gethelp05@gmail.com ili WhatsApp/Telegram +2348147400259

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretna sam što sam vjerovala vrlo poštenom čovjeku da mi vrati bivšeg supruga nakon gotovo godinu dana razdvojenosti. Prije nego što sam upoznala dr. Ilekhojie, pretraživala sam mnoge web stranice tražeći načine da vratim svog bivšeg muža nakon što je tražio razvod od mene bez ikakvog razloga. Bio sam shrvan, ali dr. Ilekhojie mi je dao nadu i sigurnost da će mi ga vratiti. Nakon što je napravio čaroliju pomirenja, moj muž je nazvao nakon dva dana i zamolio da se vrati kući meni i naše četvero djece. Sutradan je stigao kući i bio sam vrlo sretan što sam ga ponovno sreo. Koristim ovaj način da cijenim dr. Ilekhojiea za ono što je učinio za mene i što je pomogao mnogim drugim ljudima. Ostavljam njegov kontakt da mu se možete obratiti ako imate sličnih problema. Whatsapp/Telegram (+2348147400259)

    OdgovoriIzbriši
  18. Jesu li vaš muž ili žena rekli da više nisu zainteresirani za brak i da želite brzo pomirenje s njima, kontaktirajte dr. Ajayija moćnog bacača uroka na WhatsApp +2347084887094 ili pošaljite e-poštu :drajayi1990@gmail.com on je čovjek kojeg su njegovi preci obdarili s veliku nadnaravnu moć jer mi je pomogao da vratim muža nakon 9 mjeseci razdvojenosti, moj muž je rekao da želi razvod i odlazi s drugom ženom, dato mi je do znanja da je manipuliran od strane druge žene zbog njegovog bogatstva . Dr Ajayi mi je pripremio čaroliju i za tjedan dana moj muž je poderao papir za razvod i živimo u miru. Hvala dr. Ajayi još jednom, ako imate sličan problem ili nešto što vam smeta u životu, kontaktirajte dr. Ajayi za brzo rješenje.

    OdgovoriIzbriši
  19. Samo želim da cijeli svijet sazna za ovog čarobnjaka kojeg sam upoznao prije nekog vremena, ne mogu reći sve što je učinio za mene. muž me ostavio prije 4 godine s mojom djecom. Surfala sam internetom kad sam na internetu upoznala svjedočanstvo ovog divnog čovjeka, odlučila sam pokušati i moj se muž sada vratio i ponovno smo sretni. Ne mogu staviti sve oko čega mi je pomogao u pisanoj formi, sve što mogu reći je puno hvala, jako sam sretan i uvjerio me da radi puno magije, uključujući

    Ljubavna čarolija
    Čarolija moći
    Čarolija za uspjeh
    Sudbina trudnoće
    Čarolija braka
    čarolija za dobro plaćen posao
    Zaštitna čarolija
    čarolija za dobivanje sudskog spora
    čarolija za sreću itd.

    Ako vam je potrebna pomoć čarača dr. Ajayija, kontaktirajte ga na ovu adresu e-pošte (drajayi1990@gmail.com) ili ga dodajte na WhatsApp +2347084887094 i razgovarajte s njim o svom problemu. On je dobar čovjek i uvijek ću mu biti zahvalan.

    OdgovoriIzbriši
  20. KADA TRAŽITE POUZDANOG BACAČA ČARONICA KOJI ĆE VAM POMOĆI VRATITI BIVŠEG, KONTAKTIRAJTE DR. ISIKOLO.
    Dobar dan svima ja sam Denisa Antunović. Bilo mi je jako teško kad me dečko ostavio zbog druge dame. Bila sam emocionalno slomljena i nisam znala što učiniti da ga vratim. Mjesecima sam bila u nevolji i tražila pomoć odasvud dok nisam saznala za DR. ISIKOLO. Kontaktirao sam ga i objasnio mu svoje probleme. Bio mi je voljan pomoći i poticati me da se pridržavam procedura kako bi mogao obnoviti ljubav između mene i mog čovjeka i također osigurati da se oboje ponovno vratimo jedno drugome. Ispunio sam sve uvjete i on je odradio svoj posao. Nakon 48 sati, dobila sam poruku od dečka u kojoj traži spoj kako bismo riješili stvari. Sada smo opet zajedno i to zahvaljujući DR. ISIKOLU. On vam također može pomoći ako ste voljni vjerovati i ostati puni nade. Samo mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu poslati i WhatsApp na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  21. Moj suprug i ja zauvijek ćemo ostati zahvalni dr. Ilekhojieu za njegovu božansku intervenciju u našim životima. Supruga i ja pobjegli smo iz Somalije u Kanadu. Došli smo u Kanadu i život nije bio lak i trebalo nam je više sredstava da podmirimo svoje račune. Moja je supruga malo istraživala na internetu kako bi dobila pomoć u dobivanju na lutriji i dobila je vjerodostojne preporuke od svog šefa da dopre do dr. Ilekhojieja koji svojim ritualom sreće daje dobitne brojeve na lutriji. Stupili smo u kontakt s dr. Ilekhojiejem koji nas je obavijestio o procesu koji smo pristali izvesti odmah. Nakon što je ritual sreće obavljen, kupili smo listić na lutriji Hospital Research Foundation Home i igrali ga baš prema uputama dr. Ilekhojiea s brojevima koje je otkrio. Za 2 dana osvojili smo stan s 3 spavaće sobe i novčani iznos od 700.000 dolara. Naši su se životi promijenili u roku od tjedan dana i prema uputama dr. Ilekhojiea, 30% iznosa poslano je bilo kojem domu za starije osobe kako bi se pomoglo u plaćanju skrbi za napuštene osobe. Možete mu se obratiti i vidjeti što će se dogoditi. Nazovite/pošaljite poruku +2348147400259 ili e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Želim brzo reći svijetu da postoji pravi pomagač koji je moćan i iskren. Nedavno mi je pomogao da ponovno uspostavim vezu s mužem iako je on već tražio razvod. Vidio sam nekoliko svjedočanstava DR Ilekhojie na facebooku i instagramu. Nisam bio voljan uspostaviti kontakt jer sam izgubio nadu, ali nešto iznutra me tjeralo da pokušam. Kontaktirala sam ga na Whatsappu i objasnila mu sve što se dogodilo u mom braku. Jednostavno mi je rekao da je moj muž pod lošim utjecajem i da se njime manipulira što je prekinulo našu vezu i natjeralo ga da ode. Uvjerio me da će izvesti ritual pomirenja kako bi obnovio već izgubljenu vezu među nama. Pružila sam mu sve što je želio i pobrinula sam se da sve što je potrebno bude dostupno jer je moj muž jedini muškarac kojeg poznajem cijeli život i nisam ga željela daleko od sebe i naše djece. Za točno 3 dana nazvao je moj muž s čudnim brojem i sa suzama tražio da se vrati kući. Mislio sam da je šala dok ga nisam vidio kako se dovezao na naš ranč. Prošlo je 3 mjeseca i bili smo kao srednjoškolci, on se sada vratio s toliko ljubavi i brige. Mislio sam ostaviti njegove podatke ovdje za slučaj da netko treba njegovu pomoć. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte gethelp05@gmail.com ili nazovite/Whatsapp +2348147400259

    OdgovoriIzbriši
  23. Bila sam povrijeđena i srce mi se slomilo kada se prije šest mjeseci dogodio veliki problem u mom braku, između mene i mog muža. toliko strašno da je iznio slučaj na sudu radi razvoda. rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu u teške bolove. Pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim, nakon mnogo moljakanja, ali sve bezuspješno. I potvrdio je da je donio svoju odluku, i više me nikada nije želio vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela starog prijatelja koji je pitao mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim svog muža da posjetim čarača, jer je i njemu stvarno djelovalo. povjerenje i uvjerenje koje imam u ovo, moj prijatelj me tjera da njegove riječi shvatim ozbiljno, rekao sam mu da mi da kontakt osobe koja mu pomaže, a onda mi je dao DR WALE WHATSAPP KONTAKT: +2347054019402. I tako sam sljedećeg jutra poslao poruku dr. WALE-u. Oboje smo razgovarali i on me uvjerio da ću dobiti svog muža u roku od tjedan dana. Kakva nevjerojatna izjava, DR WALE mi je rekao sve što trebam učiniti. Iznenađujuće, moj suprug, koji me nije nazvao zadnjih šest mjeseci, nazvao me da me obavijesti da se vraća. Tako nevjerojatna!! Tako se i vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i za bol koju je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša je veza sada bila jača nego što je bila prije. Savjetovat ću vas tamo ako imate bilo kakav problem, kontaktirajte DR WALE-a, dajem vam 100% jamstvo da će vam pomoći.. WhatsApp: +2347054019402 ili e-pošta: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši