subota, 18. listopada 2014.

Dan 63/90 - jedan zanimljiv tekst

Jučer sam bio dugo budan, ovaj put zbog nekih zdravstvenih problema. Pa sam malo čitao LewRockwell.com. Inače volim čitati tu stranicu, ali nekako rijetko to činim, imam problema s držanjem koncentracije prilikom čitanja engleskog teksta na kompjuterskom ekranu. Na mobitelu mi je malo lakše, a na tablet još nisam probao. Možda bih trebao.

izvor: artofmanliness.com

Uglavnom, naišao sam tamo na jedan članak o snu. Govori o tome zašto spavamo, kako spavamo, kako izgledaju faze sna, i sve ostalo. Kao i svaki članak na spomenutoj stranici, i ovaj je na zavidnoj razini kvalitete. Inače je riječ o jednom od niza članaka na tu temu, pa koga zanima lako može klikati i pročitati prethodan članak i pridružiti mi se u iščekivanju sljedećeg. Evo linka na tekst:

http://www.lewrockwell.com/2014/10/brett-and-kate-mckay/what-every-man-should-know-about-sleep/

Ako će vas članak dovoljno zaintersirati, doći ćete na stranicu zanimljivog naziva "The art od manliness", što bi u prijevodu značilo "Umjetnost muževnosti". Stranica je pravo osvježenje.

P. S. Jeste li znali da je po broju posjećenosti stranice LewRockwell.com Hrvatska na 6. mjestu? Ako niste, sad znate :)

Nema komentara:

Objavi komentar