četvrtak, 2. listopada 2014.

Dan 46/90 - izvještaj iz proteklog razdoblja

Neki čitatelji već su primjetili da sam postao manje revan u pisanju bloga. Naprosto više ne znam što bih napisao u odnosu na résumé koje sam dao u prošlom postu. Zaista nastojim održati ritam ranog ustajanja u 5:00 i davati što manjeg mjesta iznimkama. Međutim, budući da ipak ne živim u samostanu to nije uvijek moguće.

Večernju rutinu s početka sam praktički izgubio. Dijelom je to zbog nekih novih okolnosti zbog kojih često imam nešto navečer za obaviti. Pa tako umjesto da radim na večernjem smanjivanju aktivnosti, radim neki konkretni posao do nekih 21 h, da bih išao spavati između 22 h i 23 h. Tako da onog večernjeg čitanja nema, ili ga ima vrlo malo.

Zanimljivo je i to da od kada s dižem u 5:00 gotovo nikada ne uspijem uhvatiti 8 sati sna, uvijek je to između 6 i 7 sati. To uglavnom nadoknadim vikendom i to tako da nedjeljom spavam dok se prirodno ne probudim (najčešće 7:30 - 8:30), a subotom znam i poslijepodne odspavati nekih 45 min do sat vremena.

Što se tiče iznimki evo popisa razloga u ovih proteklih 45 dana:
  • isprekidan ili onemogućen san zbog djece
  • prehlada ili probavne smetnje po noći
  • utjecaj lijekova*
  • nužnost posla **
* Zbog uklještenja vratne kralješnice morao sam uzimati lijekove za opuštanje mišića, pa sam se u 5 ujutro osjećao kao da se budim iz narkoze. Ne bi bilo nikakvog smisla održavati se budnim u takvom stanju, pa sam se budio prirodno, najčešće oko 8. Tako je bilo tri dana.
** Nedavno sam imao situaciju da sam nešto morao dovršiti za dan kasnije, i posao se otegao do 2 ujutro. Taj dan probudio sam se u 8:00.

Jednom mi se dogodilo i to da me naprosto privukla tišina noći pa sam ostao budan do ranih jutarnjih sati, iz čistog gušta (obijesti?). Ali eto, mogu reći da je to bilo samo jednom u ovom razdoblju.

Moram reći i to da sam jako zadovoljan time što sve uspijem stići u odnosu na vrijeme kada sam se dizao na knap. Već sam spomenuo centar za poduke koji je nikao u prvim ranojutarnjim satima, a ovih dana trebao bi započeti s radom i web-shop za mobitele i tablete, u suradnji s jednom firmom iz Hong Konga. S obzirom na vremensku razliku, suradnju bi bilo nemoguće ostvariti da sam se ustajao u 9 h :)

Nema komentara:

Objavi komentar