srijeda, 3. rujna 2014.

Dan 17/90 - maslac od kikirikija

Zaspao oko 22:00 h, ustao u 5:00 sharp. Bez većih problema. Osjećam se normalno, relativno naspavano i spreman za rad, učenje i pisanje.

Što se tiče prehrane, moram reći da me onaj shake iznevjerio. Jučer je bio već drugi put da sam nakon njega dobio proljev. Prvi put sam mislio da je možda slučajno, ali nakon drugog puta gotovo sam siguran da je shake uzrok (možda?). A i kažu da te zdrave stvari kao što je zob potiču probavu. Kod mene očito malo više nego što bi trebalo.

Pa sam odlučio poslušati savjet sa kikiriki maslacem. Kupio sam ga jutros u Konzumu, i prilično se iznenadio kada sam pogledao nutricionistički sastav. Gotovo idealna namirnica: većinom "dobre" masti, uz malo "loših", ugljikohidrati i proteini podjednako zastupljeni, ima i malo šećera ali ne previše. Evo i slike:



Namirnica za poželjeti. A staklenka (bolje reći: plastenka) još u to oslikana bojama američke zastave. Gdje ćeš bolje za amerikanofila i kapitaloljupca poput mene. Jest da su izabrali socijalista za predsjednika, ali oprostit ćemo im - nitko nije savršen.

Uglavnom, shake doručak zamijenio sam sa dvije šnite kruha (bijelog, nećemo sad pretjerivat) namazanog s kikiriki maslacem. Ne mislim skroz odustati od shake-a, ali ipak nije baš za svaki dan. Možda svaki drugi ili treći. Valjda mi kikiriki neće izaći na uši, budući ga koristim i kao međuobrok. A i ako mi dojadi, ima hvala Bogu namirnica za zamijenit. Tko zna, možda još na kraju postanem jedan od onih freakova koji jedu orašasto voće za užinu :)

Nema komentara:

Objavi komentar