nedjelja, 14. rujna 2014.

Dan 27-28/90 - šaroliki vikend

Šarolik po pitanju spavanja i ustajanja. Prema najavi iz prethodnog posta, u subotu sam se ustao u 5:00 h. Onda me u popodnevnim satima shrvao san pa sam zaspao poslijepodne, jedno sat vremena. Zaspao oko 23 h, djeca bila nemirna cijelu noć, pa sam se probudio ujutro oko 9 h.

Uglavnom, sve po planu. Subotom ustrajem u ranijem ustajanju, a nedjeljom si dam oduška. Popodnevni san subotom nije mi puno poremetio ritam, a dobro mi je došla mala nadoknada.

Što se tiče prehrane, i tu vikednom imam nešto drugačiji (opušteniji) režim. Tako sam jučer ujutro doručkovao tri jaja na oko pečena na svinjskoj masti, uz tri šnite bijelog kruha. Čekao me neki fizički posao, pa mi je super leglo. Skužio sam da mi općenito hrana na svinjskoj masti bolje paše od one pripremljene na (suncokretovom) ulju. Ne stvara mi onu težinu, a od ulja znam imati i žgaravicu.



Nema komentara:

Objavi komentar