ponedjeljak, 8. rujna 2014.

Dan 22/90 - navika je tu?

Ustao se u 5:00, popio kavu, doručkovao kikiriki maslac, normalno funkcioniram. Toliko o tome :)

Kažu da je (uglavnom) potreban 21 dan da se ustanovi navika. Ako ne računamo prvi dan, onda je ovo upravo taj dan u kojem bih službeno mogao reći da sam postao ranoranilac. Pa opet, po nekim teorijama treba 66 dana. Vidjet ćemo. Moj cilj je 90 i idem prema tome.

Nedjeljom sam se odlučio malo više naspavati. Sad kad imam ritam, nema opasnosti da ću se ustati u podne, pa si zato ne navijam sat. Jučer sam se spontano probudio u 7:20. Mislim da je dobro jedan dan u tjednu malo se opustiti i čekati da se prirodno probudim. Svakako puno bolje nego manjak sna nadoknađivati popodnevnim spavanjem - moje dosadašnje iskustvo je takvo da kad god sam popodne zaspao, nisam tu večer mogao zaspati barem do 2:30. Bolje onda ovako.

Nema komentara:

Objavi komentar