ponedjeljak, 1. rujna 2014.

Dan 15/90 - borba se nastavlja

Jučer je bila nedjelja, pa sam se po već ustaljenoj tradiciji probudio u 7:00 h. Čekalo me još šest sati vožnje na autoputu, i eto me doma. Legao oko 23:00 h. Probudio se u 5:00 h. Uz pomoć budilice, jedva.

Novost u odnosu na prethodne dane je što sam obrnuo doručak i kavu. Prije bih u 5:30 h popio kavu, a doručkovao oko 8 h (poslije jutarnje mise). Danas sam obrnuto i to mi puno bolje paše. Znači u 5:30 doručak (oko 0,5 L shake-a), a onda oko 8 h kavu.

Za međuobrok i dalje uzimam kikiriki - kupio sam onaj u ljusci u Sparu, mislim da je 34 kn/kg. Nije pržen, nije slan i nije skup :) Za sada mi to dosta dobro funkcionira: Evo sad je 12:30, dakle 7 sati od jutarnjeg doručka i ne osjećam glad. Malo grickam kikiriki, ali mislim da sve skupa nisam poje više od 7-8 dkg. Proteini čuda čine.


Nema komentara:

Objavi komentar