srijeda, 27. kolovoza 2014.

Dan 10/90 - spavanjac

Kao što sam jučer najavio, danas poslijepodne idem na put sa djetetom i čeka me duga kasna vožnja. Zato nisam htio riskirati umor i pospanost, pa sam se umjesto 5:00 danas probudio u nevjerojatnih 6:00. Možda je to znak da polako postajem jutarnji tip, kada mi dizanje u 6:00 postaje pojam jutarnje prespavanosti.

Doručkovao sam isto što i jučer plus jedno kuhano jaje (bez kruha). Budući da sam se ustao tako kasno, onda sam malo okrenuo redoslijed, tako da sam shake popio poslije mise (oko 7:40 h), a kavu i kuhano jaje nešto kasnije, oko 10:30. (Kada se dižem u 5, onda pijem kavu u 5:30, a doručkujem u 7:40, nakon čega idem na posao.) Inače sam iduća tri dana na godišnjem, tako da sam i zbog toga u malo drugačijem režimu.

Idućih dana ću biti na putu (sudjelujem na jednoj konferenciji), pa je moguće da ću nastaviti blago odstupanje od ustajanja u 5, da se prilagodim rasporedu. U svakom slučaju, do 6 sam na nogama. Vidjet ću kako ću se organizirati na licu mjesta.

Nema komentara:

Objavi komentar