subota, 23. kolovoza 2014.

Dan 6/90 (doručak)

Danas je subota, pa sam se po odluci ustao u 6:00. Zaspao sam oko 22 h, tako da je ovo zapravo prvi dan da sam odspavao punih 8 sati. Pospanost je još uvijek prisutna, ali generalno se osjećam dobro, pa čak i naspavano. Vidjet ćemo kako će biti poslije ručka.

Inače sam jutros pojeo nešto slabiji doručak, pekmez, kruh i maslac. To ću tako i inače vikendima, jer računam na obilniji obiteljski ručak kakvog u tjednu obično nemam.


Dok nisam imao redoviti ritam ustajanja doručak mi je uvijek bio usputni obrok – a često je i znao potpuno izostati. Najčešće bi to bilo nešto što bih usput kupio u pekari (nekakvo lisnato) i jeo ili u hodu ili u vožnji. To je bilo jako loše: osim što je skupo, uz to je i nezdravo. A i počneš se u jednom trenutku osjećat kao kanta za smeće dok to ubacuješ u sebe.

A od kad imam jutra, doručak je baš postao jedan ugodan obrok. Više nema one jutarnje žurbe i strke, pa si lijepo stignem postaviti stol, narezati kruh, pripremiti jelo i polako i s mirom pojesti. Nekada sam, a nekada s obitelji (ovisno kad se oni probude i kad moram biti na poslu). Vikendom to svakako znači jedan obiteljski obrok više – već je i to dovoljan razlog za ranije ustajanje.

Nema komentara:

Objavi komentar