ponedjeljak, 25. kolovoza 2014.

Dan 8/90 - testiranje nutrio savjeta

Kao što sam napisao u jednom od komentara na prošlim postovima, izrazito sam skeptičan prema nutricionističkim savjetima, a posebno onima koji su u danom trenutku mainstream. Iz jednostavnog razloga što su mnogi savjeti danas dijametralno suprotni onima od prije nekoliko godina, i tako ciklično. Drugi razlog je taj što čak i u danom trenutku, od različitih "stručnjaka" stižu dijametralno suprotni savjeti.

Ipak sam se odlučio malo poigrati s nekim od tih savjeta. Kako sam po prirodnoj inklinaciji mesožder koji piletinu ne smatra mesom, ribu smatra uzaludnim pokušajem da se najedeš, a voće i povrće konzumiram samo kada me žena (a prije toga mama) natjera, odlučio sam najprije iskušati savjete onih nutricionista koji tvrde da je crveno meso najzdravija namirnica i da nema ama baš ništa loše u doručku koji se sastoji od pet pečenih jaja na svinjskoj masti sa slaninom.

Također sam se malo informirao i o glikemijskom indeksu, a sve u svrhu toga da iznađem obrok koji će me istovremeno držati sitim i ne učiniti pospanim. Pa sam tako jutros po povratku s mise (oko 8:00 h) pojeo doručak koji vidite na slici. Bez kruha.

Proteinsko-masni doručak

Rezultat: kruljenje želuca. Nakon što sam smazao ovaj doručak, odmah sam osjetio neodoljivu želju da pojedem tri šnite kruha s maslacem i pekmezom. Sada je 9:50 i želudac mi kruli kao da nisam jeo tri dana. Iako osjećam pospanost, nije to ona vrsta pospanosti koju inače osjećam poslije obroka. Ne znam u čemu je stvar, ali mislim da ću do ručka skapat od gladi i vjerojatno si priuštit normalan obrok koji se sastoji od proteina, masti, ugljikohidrata i šećera - u muškoj količini.

Ili sam možda pojeo premalo? Možda sam trebao doslovno slijediti savjete paleo-dijete pa si umjesto dva jaja skuhati pet jaja? Po mogućnosti ispečenih na svinjskoj masti :) Tko bi ga znao, nekad mi se čini da je lakše pogodit dobitnu kombinaciju na tomboli nego potrefit dobar nutrio savjet.

P.S. Jutros sam se uredno probudio u 5:00 h, nakon nekih šest sati sna.

Nema komentara:

Objavi komentar