petak, 22. kolovoza 2014.

Dan 5/90 - svjež kao ruža

Polako ulazim u ritam. Jučer sam zaspao oko 22:00 h, prije toga malo čitao u krevetu. Probudio se u 5:00. Držao rutinu i kod lijeganja i kod ustajanja.

Ovo je prvi dan da ne osjećam veliku pospanost. Nije ni proteklih dana bilo loše (osim jučer, jer sam ipak spavao svega 4,5 h), ali danas je već puno bolje. Osjećam se znatno produktivniji, i nemam onaj osjećaj navečer da se šokiram kada vidim koliko je sati, a da nisam napravio pola od onoga što sam mislio ili trebao.

Doduše, jutros sam imao manju prometnu nezgodu, izlazio na rikverc s parkinga i zabio se u automobil iza sebe koji je stajao na semaforu. Malo mi se udubio blatobran, nije ništa strašno. Sad, ne znam da li to pripisati manjku koncentracije zbog eksperementa sa spavanjem, ili se takve stvari naprosto događaju. Inače jako puno vremena provodim u vožnji, i primjetio sam da mi se nezgode većinom događaju na parkingu. U vožnji znam da moram biti koncentriran, a na parkingu valjda malo popuste kočnice.

A što sam radio proteklih jutara? Malo pisao, malo radio na pokretanju novog posla. Sada mogu i reći, budući da je većina stvari gotova - riječ je o organiziranim pripremama za državnu maturu. Ima tu jako puno posla, da se sve to organizira, napravi dobar program, raspored, nađu ljudi, učionice, pa onda registracija obrta i svi papiri oko toga. Napravio sam i web stranicu, http://almagest-centar.hr/. Čudo što sve čovjek stigne kada se ustane u 5:00.


Nema komentara:

Objavi komentar